maandag 11 juni 2012

Home sweet home #10

Is het een leeszaal, of toch onze slaapkamer? De aanblik van Beers nachtkastje brengt je toch aan het twijfelen... 

We houden allebei erg van lezen en zijn vaak in verschillende boeken en/of tijdschriften tegelijk bezig. Dat kunnen zowel informatieve boeken als romans of verhalenbundels zijn. Als je zoveel verschillende dingen leest, is het misschien ook wel logisch dat je niet telkens in hetzelfde boek bezig bent. En zodoende is Beers nachtkastje onderhand een verzamelplaats voor alle boeken die in de boekenkast ontbreken (en die niet aan iemand zijn uitgeleend). Beer kan goed in bed lezen (hij leest sowieso met een verbazende snelheid), maar ik zelf niet zo. Meestal ben ik eenmaal in bed te moe om nog informatie op te nemen uit een boek. Momenteel ben ik bezig 'Aan de andere kant van de deur', het eerste deel van 'Zeeën van Tijd', van Tonke Dragt. Dat was soms gewoon een beetje te spannend om te lezen voor het slapen gaan... 

Home Sweet Home is een initiatief van Barbaramama. Klik hier voor de andere deelnemers.

2 opmerkingen:

  1. Gelukkig, ik ben niet de enige die durft te laten zien zonder op te ruimen. Heel herkenbaar, zo hoog als van Beer is mijn stapel niet, maar een paar boeken tegelijk is hier heel normaal!

    BeantwoordenVerwijderen