zondag 13 mei 2012

Onze week in beeld

Na mijn laatste blogje was ik een beetje teleurgesteld in mijn blogtalenten. Een blog over winkelen? Heb je werkelijk niets inhoudelijkers te melden? Naar mijn idee kwam mijn blije gevoel totaal niet over in de tekst... Vandaar dus de kleine blogstilte, maar nu gaan we gewoon weer verder! Bij MamaNatuurlijk ontdekte ik de rubriek 'Onze week in beeld': een overzicht van de week aan de hand van foto's en een paar woorden. Misschien lukt het met foto's beter om een gevoel of sfeer over te brengen? Ik ga het proberen:

Binnenkort weer op kraamvisite, dus weer een nieuw popje gemaakt

Een schaal banaan-walnootmuffins die erg snel leeg ging


Lief vakantiekaartje van Beers ouders


Mooie dansvoorstelling gezien in mijn lievelingstheater


Naar mijn vaders expositie met een collega

Na een week staan de bloemen die mijn moeder meebracht nog prachtig


Met jas of dikke trui aan toch buiten zitten op verjaarsvisite


Lekker luie leesmiddag met Beer op de bank


Een spelletje op het balkon in de zon 

3 opmerkingen:

  1. Wat een heerlijke week! Leuk om te horen dat je geïnspireerd bent geraakt. Zo'n week in beeld haalt voor mij alle fijne moment weer even op.

    Liefs MamaNatuurlijk

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha, bloggen, het blijft een raar fenomeen... Leuk, je week. Vooral jullie leesvoeten vind ik erg leuk :o))

    BeantwoordenVerwijderen