donderdag 22 maart 2012

Deze week zag ik... Haagse highlights


Ondanks dat ik uit Den Haag weg ben, of misschien wel dankzij... heeft deze stad nog altijd een plekje in mijn hart. Beer en ik komen er vaak, voor theaterbezoek of andere culturele uitstapjes, vrienden, en ikzelf ook nog voor de tandarts (wat Beer heel raar vindt). Tijdens een avontuur/avonduur onlangs in 'het Haagje' maakte ik een paar mooie foto's van het verlichte Den Haag bij nacht. Nog net op tijd: gisteren was de lente-equinox. Zo'n equinox houdt in dat de dag en de nacht dan even lang zijn. Nu is de lente begonnen en worden de dagen weer langer. Komend weekend ook weer zomertijd... dan moet je steeds langer wachten voordat je 's avonds nog dit soort foto's kunt maken.   


Klik op de foto's voor een vergroting.


Kijk mee met de andere DWZI'ers bij Merula




5 opmerkingen:

  1. Mooi! Ik hou ook van Den Haag! Wij hopen er ooit eens te gaan wonen. Het is zo'n stad waar ik me altijd heel thuis en toch op vakantie voel.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dat zijn zeker mooie plaatjes geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mmm, roept heerlijke herinneringen op aan die gave stad. Binnenkort gaan we lekker vanuit het huis van mijn broer (voorburg)de stad weer eens herverkennen!

    BeantwoordenVerwijderen