zaterdag 30 april 2011

Vieren

Jaja, net als menig gezin op Koninginnedag zaten ook wij aan de oranje tompoezen. Bij ons had dat een iets andere reden dan bij de meeste mensen... Wij hadden alweer wat te vieren. Beer heeft namelijk een nieuwe baan gevonden! Naar ruim een jaar zoeken is het ineens supersnel gegaan: in iets meer dan een week tijd had hij drie gesprekken en nu is er besloten dat ze hem graag willen hebben. Het contract moet nog getekend, maar daar hebben we vast een voorschot op genomen. Gisteravond zorgde ik dat ik bloemen en een kaart voor hem had, dat heeft hij ook voor mij gedaan toen ik mijn huidige baan kreeg. Vanochtend zei hij zachtjes dat hij - hoewel we Koninginnedag verder alleen maar wilden gebruiken om uit te rusten - toch wel erg graag een tompoes wilde. Hoefde niet eens per se oranje te zijn. Vooruit dan maar weer... Ik ben ze wandelend gaan halen, in de hoop dat het dan wel meevalt met de extra calorieën :-)

Maar ja... hoe eet je zo'n ding nu een beetje elegant?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten