donderdag 7 juli 2011

Liefs van Beer

Soms kan Beer heel schattige dingen zeggen. Ik ga proberen ze hier met jullie te delen als ze grappig genoeg zijn. Laatst zag ik dat hij in zijn deel van de kledingkast een vreemd opgepropte stapel kleding had liggen. Het bleek dat hij geprobeerd had de kleren een soort van op te vouwen, maar omdat hij dat niet strak en gestructureerd had gedaan, bleven de kreukels erin zitten. Toen ik tegen hem zei dat hij op deze manier loos werk deed en de functie van het opvouwen niet benutte, zei hij: "De functie van opvouwen is toch om te zorgen dat je moeder niet kwaad wordt?" Inmiddels geef ik hem af en toe opvouwinstructies...

2 opmerkingen:

  1. Cisly, ik lees met plezier je weblog, en ik ben vast niet de enige, dus ik vind dat je vaker moet posten. Minstens één keer in de twee dagen. Lijkt je dat een fair aantal? Mij wel in elk geval. Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lief, dankjewel voor je compliment! Eens in de 2 dagen kan ik niet beloven, maar ik zal mijn best doen! :-)

    BeantwoordenVerwijderen