maandag 30 april 2012

Home sweet home #7


Deze week een kijkje in een knus huisje dat bestaat uit een kartonnen doos met een kussentje. Het is het nestje waar de kat van mijn collega voor haar twee jonkies zorgt: een zwarte en een cyperse. Zo lief en zacht zijn ze, met hele kleine piepstemmetjes. Eentje heeft zijn oogjes nog niet eens open. Gisteren was ik even bij mijn collega op bezoek en mocht ik een blik werpen op die twee hummeltjes. "Mijn kat is nog geen jaar oud. Ik vond het zo zielig om zo'n jong beestje al te laten steriliseren",  vertelde hij eerder op kantoor. "Maar nu is ze een soort tienermoeder." Ineens had hij nóg twee katten in huis. Nog even en dan zijn ze groot genoeg om het nest te verlaten. Er heeft zich nog geen nieuwe huisvesting aangediend. En het zijn zulke schattige beestjes... heeft er iemand plek voor zo'n snoezig, wollig poezebeest? 


Home Sweet Home is een initiatief van Barbaramama. Klik hier voor de andere deelnemers.

1 opmerking:

  1. Helaas ben ik erg allergisch voor poezebeesten anders...... ;))

    Home sweet home X

    BeantwoordenVerwijderen