vrijdag 27 april 2012

Deze week zag ik... groei

Deze week vonden we de folder voor het nieuwe symposium van Stichting I.S.I.S. in onze brievenbus. Stichting I.S.I.S. is een organisatie die de geestelijke ontwikkeling van de mensheid nastreeft, met onder meer de eenheid van al het leven, cyclische groei (reïncarnatie) en vrije wil als belangrijkste uitgangspunten.

Dit jaar is het thema 'De groei van mens en mensheid - een bovenpolitieke visie op veranderingen in de samenleving'. Hoewel ik eigenlijk toch wel standaard naar deze symposia ga (en ook dit jaar weer actief zal zijn als vrijwilliger) omdat ze altijd interessant blijken te zijn, kreeg ik er echt zin in bij het zien van de titels van de lezingen die zullen worden gehouden. 'Bepalen wij de tijd of bepaalt de tijd ons?', 'Het herkennen van kansen', 'Het benutten van kansen' en 'Inrichten van Utopia' - ik heb er wel een visie op, maar ben erg nieuwsgierig naar wat erover verteld zal worden en hoe dit mijn eigen visie weer kan bijstellen en aanvullen. Daarom dus even onbeschaamde reclame in de hoop dat jullie net zo enthousiast worden als ik. ;-)

Het symposium is gratis toegankelijk en wordt gehouden in het weekend van 26 en 27 mei. De locatie aan de Kortenaerkade 12 in Den Haag is goed bereikbaar met het openbaar vervoer en heeft ruime (betaalde) parkeermogelijkheid. In overleg is er ook kinderopvang mogelijk. 

Je kunt hier meer lezen en je meteen opgeven als je wilt. Misschien tot dan? 

Kijk mee met de andere DWZI'ers bij Merula


2 opmerkingen:

  1. Tja, Pinksterweekend, dan heb ik andere plannen. Maar het symposium lijkt me best pittige kost, of vergis ik me daarin? Ik ben namelijk niet zo thuis op dit vlak...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Floor, leuk dat je reageert! Het leuke aan het symposium is dat het qua uitleg en zo tamelijk 'voor dummies' is.
      Vanaf oktober zijn er ook weer gratis lezingen van ISIS op versch. plaatsen in het land, dus als je geïnteresseerd bent zou je daar evt. ook heen kunnen gaan. Info staat ook op de website... Groetjes!

      Verwijderen