vrijdag 28 september 2012

Deze week zag ik... een kantoorfeetje

Mijn laatste werkdag zit erop. Samen met nog een andere collega nam ik afscheid tijdens een gezellige borrel, waarna we met een groepje collega's nog erg gezellig hebben gegeten in 'Getto', een restaurantje in de Warmoesstraat waar je wordt bediend door travestieten (tsja, je werkt in Amsterdam of niet...). 

Om iets persoonlijks achter te laten voor mijn collega's, maakte ik een 'kantoorfeetje' (op basis van een patroon van Atelier Pippilotta) dat kan worden neergezet op het secretariaat, waar iedereen regelmatig langskomt. Ze heeft een eierklopper als toverstaf, deze wordt bij ons altijd gebruikt om melk op te schuimen voor een cappuccino. Het exemplaar op onze etage was echter nogal verroest en aan vervanging toe. Wanneer deze in gebruik wordt genomen, tovert het feetje heel scherpe medewerkers, dankzij de nodige koffie.

Bij ons is het traditie dat collega's die weggaan een boek krijgen, waarvoor iedereen een A4-tje maakt op basis van een thema dat bij de persoon in kwestie past. Ik kreeg een boek vol met knutseltips, waar de meeste collega's nog een lieve of grappige persoonlijke boodschap bij hadden geschreven. Als ik nog niet al ideeën genoeg had om te maken en te verzinnen, hoef ik me nu helemaal niet meer te vervelen..


 
Kijk mee met de andere DWZI'ers bij Merula

3 opmerkingen:

  1. Wat een schattig feetje heb je gemaakt. Zal wel gek zijn zo je laatste dag.

    Liefs MamaNatuurlijk

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een leuke traditie van je ex-werk. Het feetje is erg leuk geworden en ik moest lachen om de eierklopper!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Of is het een melkklopper? lief popje.

    BeantwoordenVerwijderen